Vybavte deti kvalitným oblečením Reima
18.02.2021

Vybavte deti kvalitným oblečením Reima

Chystáte sa vyraziť na lyžovačku s vašimi ratolesťami? Chcete im dopriať kvalitnú a štýlovú lyžiarsku výbavu za skvelé peniaze? Tým pravým orechovým môže byť fínske lyžiarske oblečenie Reima, ktoré udrží vaše deti v teple a v suchu za každých okolností. Spoločnosť Reima bola založená vo fínskom mestečku Kankaanpää už v roku 1944. Na trhu pôsobí už veľmi dlho a kvalitou si získala množstvo zákazníkov po celom svete. Počas svojej viac ako 75 ročnej skúseností vyvinula špičkové funkčné materiály pre deti a juniorov.

Ako sa formovala značka Reima?
Vývoj detského oblečenia Reima od histórie po súčasnosť
Fínsky dizajn a kvalita
Pár slov na záver

Ako sa formovala značka Reima?

Motto fínskej značky Reima je radosť z pohybu pre ľahký každodenný život detí a rodičov. Je určená na každý deň, počasie, zážitok a akékoľvek dobrodružstvo. Reima inšpiruje deti, aby vyrastali s radosťou a správnym pohybom vo veku už od 1 do 12 rokov. Funkčnosť, bezpečnosť, udržateľnosť a inovácie sú pre dizajn Reima zásadné. 

V roku 2018 dosiahol čistý zisk spoločnosti Reima približne 124 miliónov eur. Od roku 2012 je ročné percento nárastu dvojciferné. O tom že Reima je úspešná hlavne v zahraničí svedčí aj fakt, že viac ako 80 % čistého predaja pochádza z medzinárodných trhov z viac ako 70 krajín na troch kontinentoch. Najväčším odberateľom značky je Rusko, za ním nasleduje Fínsko, Švédsko, Nórsko a Čína. Vstup na severoamerický trh sa uskutočnil v roku 2016 cez Kanadu, po ktorom nasledoval americký trh na jeseň 2017. V Ázii je naším strategickým rastovým trhom Čína. Reima zamestnáva takmer 500 osôb. Má vlastné predajne v ôsmich krajinách sveta

Veľkoobchod ej hlavným predajným kanálom spoločnosti Reima. Preto viac ako 70 značkových obchodov s nimi spolupracuje. Víziou spoločnosti je byť top detskou značkou lyžiarskeho a zimného oblečenia pre deti.

Oblečenie pre deti Reima

Vývoj detského oblečenia Reima od histórie po súčasnosť

Spoločnosť bola založená počas 2 svetovej vojny v zime roku 1944 v mestečku Kankaanpää. Spočiatku sa vyrábalo zimné oblečenie pre Fínsku armádu, no neskôr museli pre bombardovanie prevádzku sťahovať. Pre spoločnosť Kankama Oy (bývalá Reima) bola postavená hala o rozlohe 4000 m2. V období materiálového nedostatku tesne po vojne bolo oblečenie vyrobené z toho čo zostalo. 

V roku 1950 začal Reimassy vyrábať nové materiály pre outdoorové a lyžiarske oblečenie. V priebehu 50. rokoch sa cieľovou skupinou stali deti a vývoj nových látok napredoval aj počas 60. rokoch. Do roku 1970 sa Reima rozrástla na 900 zamestnancov, čím sa stala najväčším výrobcom detského oblečenia v severských krajinách. Až 40 % produkcie išlo na export.  V 80. Rokoch sa až 80 % oblečenia exportovalo do Spojených štátov a Japonska. Továreň v Kankaanpää sa rozrástla o novú v Pori. V 90. rokoch mala firma finančné problémy, ktoré ju priviedli ku krachu. V roku 1991 bola založená Reima-Tutta Oy, ktorá pokračovala v činnosti dovtedajšej spoločnosti. Výroba sa začala presúvať do pobaltských krajín, Ruska a Číny.

Ako sa formovala značka Reima

Fínsky dizajn a kvalita

Produkty značky Reima sú navrhnuté s dôrazom na splnenie všetkých kritérií, ako je napr. Funkčnosť, odolnosť, spoľahlivosť, estetika a pod. Funkčnosť zimného oblečenia je zameraná na vysokú kvalitu prevedenia, ktorá dokáže udržať vaše dieťa v teple a suchu v akomkoľvek počasí. Na produkty Reima sú kladené aj vysoké nároky na spoľahlivosť a odolnosť proti oderu, pádu. 

Dôležitú úlohu zohráva aj estetika v podobe fínskeho jednoduchého a veľmi premysleného estetického dizajnu. Detaily oblečenia sú azda najdôležitejšie - vrecká na zips, odnímateľné pútka na nohách, podlepené švy pre zvýšenie nepremokavosti, membrána (Gore-Tex, e-Vent).

Produkty a kvalita značky Reima

Pár slov na záver

Fínsky výrobca detského oblečenia sa preslávil aj vývojom vonkajšieho povrchu odpudzujúceho vodu, výrobou prvého polyamidu a použitiu nylónu a mäkkej bavlny. Počas svojho pôsobenia získala Reima mnoho vyznamenaní po celom svete. Dnes patri medzi najobľúbenejšiu a najznámejšiu značku preslávenú v celom svete.

Ak sa vám článok páčil, určite si prečítajte aj podobné:

Tím Najšport