-
Ak sa v rámci záručnej doby (štandardne 2 roky) na tovare vyskytne vada, je ho potrebné zaslať na reklamáciu.
-
Prosíme vás o dôkladne vyplnenie reklamačného protokolu, ktorý nájdete na tomto odkaze.
-
Tovar dôsledne zabaľte tak, aby nedošlo počas prepravy k jeho otvoreniu, pretrhnutiu alebo poškodeniu.
-
Tovar nám spolu s reklamačným protokolom a originálnou faktúrou zašlite na adresu Kedzo, s.r.o. (Najšport), Viktora Tegelhoffa 16, 831 04 Bratislava. V prípade osobného riešenia sa môžete zastaviť v predajni Najšport na ulici Bajkalská 2/B, 831 04 Bratislava (tu však tovar nezasielajte).
-
Vaša reklamácia bude vybavená do 30 dní.
-
Viac dôležitých informácií o reklamácií nájdete v odkaze na reklamačný poriadok.
-
Záruka sa neuznáva v prípadoch, ak ste tovar používali na iný účel, ako bol pôvodne určený, bežným opotrebovaním tovaru (napr. častým nosením), pri zanedbaní starostlivosti o tovar, nesprávnou a neodbornou manipuláciou alebo údržbou, pri mechanickom poškodení neopatrnou manipuláciou, neodbornými zásahmi do štruktúry tovaru.